Ce este nou la Microsoft Teams | Aprilie – Mai 2020

Ce e nou la Microsoft Teams aprilie mai 2020 Pepas Cloud

Microsoft anunta introducerea unor noi functionalitati ale aplicatiei Teams.

Pe masura ce tot mai multe afaceri si scoli din intreaga lume functioneaza remote  pentru siguranta si bunastarea angajatilor si elevilor / studentilor lor, Microsoft Teams joaca un rol esential in a-i ajuta sa ramana conectati prin intalniri video, apeluri si chat-uri.

Microsoft anunta introducerea unor noi functionalitati ale aplicatiei Teams pentru a imbunatati experienta utilizatorilor. Citeste mai departe pentru a vedea ce este nou.

 

Ce este nou: Intalniri si apeluri (Meetings & Calling)

Cresterea numarului de videoclipuri simultane in sedintele echipelor (Increase in the number of simultaneous videos in Teams meetings)

Conversatiile virtuale fata in fata sunt noua rutina pentru lucrul la distanta, iar acum mai mult decat oricand este important sa te simti conectat cu cei pe care ii intalnesti.

Microsoft creste numarul de participanti care pot fi vizionati simultan in timpul unei intalniri prin Teams de la 4 la 9.

Aceasta noua experienta este optimizata pentru participantii care au activat optiunea de videoconferinta si plaseaza participantii care au activat doar audioconferinta in plan secund. Pentru a oferi o experienta de inalta calitate audio si video, aspectul se va adapta, in functie de latimea de banda a utilizatorului si va modifica numarul de videoclipuri afisate pentru a oferi cea mai cea mai buna calitate.

Aceasta caracteristica a inceput sa se extinda. Daca inca nu apare pe dispozitivul tau, stai linistit, va aparea in curand, deoarece este o desfasurare (lansare)  etapizata si poate dura pana la cateva saptamani pentru a ajunge la toata lumea.

Optiunea Ridica Mana in Microsoft Teams

Ridica mana (Raise Hands)

Noua caracteristica „Ridica mana” in Teams permite participantilor la intalnire sa semnaleze ca doresc sa vorbeasca, facand mai usoara participarea activa la intalniri mari.

Toata lumea va vedea o nota vizuala asupra participantilor – precum si in lista de participanti care acorda prioritate celui care a ridicat mana mai intai – si le poate da posibilitatea sa participe la conversatie.

Este o functie noua si va aparea la inceputul lunii mai.

 

Optiunea de schimbare a fundalului in Microsoft Teams

Efecte de fundal (Background effects)

Mentine atentia asupra ta, ceea ce e in spatele tau nu trebuie sa distraga interlocutorii.

In plus fata de functia de estompare (blur) a fundalului, care devine din ce in ce mai populara, Teams ofera acum un nou efect de fundal. Aceasta noua caracteristica permite participantilor la intalnirile online sa isi particularizeze fundalul, alegand o imagine dintr-o lista de imagini preselectate. In curand utilizatorii vor putea incarca propriile imagini pentru a fi folosite ca fundal in timpul videoconferintelor.

Blur Background Microsoft Teams

Estomparea fundalului pentru iOS (Background Blur for iOS)

Aceasta caracteristica frecvent utilizata pe desktop poate fi acum folosita si pe iPhone si iPad.

 

Subtitrari live in iOS si Android

Indiferent care este motivul pentru care nu auzi bine ceea se se discuta in cadrul intalnirilor online, subtitrarile live iti vor permite sa urmaresti si sa citesti ceea ce se discuta in timpul conferintelor prin Teams. Subtitrarile live sunt acum disponibile pe dispozitivele mobile iOS si Android in limba engleza.

 

Creste limita de participanti la Microsoft 365 Live Event

Pentru a ajuta clientii sa raspunda nevoilor de comunicare in continua schimbare, evenimentele live Microsoft 365 vor ridica temporar limitele implicite pana la 1 iulie 2020 pentru evenimentele live gazduite in Teams, Stream si Yammer. Urmatoarele cresteri vor incepe sa fie lansate la inceputul lunii mai:

Limita participantilor: evenimentele pot accepta pana la 20.000 de participanti (live events can support up to 20,000 attendees)

Evenimente simultane: 50 de evenimente pot fi gazduite simultan de pe acelasi cont (50 events can be hosted simultaneously across a tenant)

Durata evenimentului: durata evenimentului a fost marita la 16 ore per difuzare

In plus, Microsoft anunta recent suport pentru pana la 100.000 de participanti la eveniment parteneriat cu programul de asistenta a evenimentelor live. (support for up to 100,000 event attendees partnership with the Live Events Assistance Program)

 

Partajarea Sunetului de Sistem in Teams

Partajarea sunetului de sistem in evenimente live Teams (Share system audio in Teams live events)

Cu partajarea audio in evenimente live, participantii vor auzi sunetul continutului pe care il partajezi pe ecran. Aceasta caracteristica functioneaza la fel ca partajarea sunetului din sistem in intalnirile Teams si este excelenta pentru partajarea experientelor audio si video cu participantii. Optiunea de partajare a sunetului de sistem poate fi utilizata doar de cel care initiaza evenimentul live de pe un dispozitiv Windows Desktop.

 

Incheierea intalnirii pentru toti participantii Teams

Incheierea intalnirii pentru toti participantii (end meeting for all participants)

Organizatorii intalnirii pot incheia intalnirea printr-o simpla apasare de buton. In bara de control a intalnirii, numai organizatorii intalnirii vor vedea un buton pe care scrie “end meeting”. Toti participantii ies din intalnire atunci cand organizatorul apasa acest buton. Un exemplu excelent de scenariu relevant este in educatie: in unele situatii, reuniunile de clasa nu ar trebui sa continue dupa ce clasa se termina fara supravegherea profesorilor.

 

Inregistrarea apelurilor 1:1 (1:1 Call Recording)

Acum poti inregistra cu usurinta apelurile 1:1 in Teams la fel cum poti deja pentru intalniri. Pur si simplu selecteaza optiunea de a inregistra apelul si participantii vor fi notificati pe ecranul lor ca a inceput o inregistrare! Afla mai multe aici.

 

Noul tablou de bord Microsoft Teams

Noutati: Administrator IT

Noul tablou de bord al intalnirilor (Introducing the new Meetings Dashboard)

Noul tablou de bord din centrul de administrare Microsoft Teams te ajuta sa te asiguri ca utilizatorii au cea mai buna experienta posibila in timpul videoconferintelor si apelurilor, oferindu-ti informatii despre utilizare, feedback-ul utilizatorilor, starea de sanatate a retelei, detaliile intalnirii, dispozitive si multe altele dintr-un singur loc. Utilizand capacitatile Power BI, acest tablou de bord interactiv iti va permite sa filtrezi informatiile dupa indicatori precum ziua, tarile si platforma, permitandu-ti sa identifici rapid zonele care au nevoie de imbunatatiri si sa detaliezi pentru a descoperi cauza principala a experientelor slabe.

Pentru clientii care au nevoi sau cerinte deosebite, in curand va fi lansat un API care va permite clientilor si partenerilor sa exporte date despre intalnirile online si apelurile initiate prin Teams.

 

Controleaza setarile imaginii de profil in Teams (Control profile picture settings on Teams)

Variantele Teams pentru web si desktop recunosc acum setarile Outlook prin care se poate controla daca un utilizator isi poate schimba sau nu poza de profil. Administratorii pot configura aceasta setare de politica pentru a promova un mediu de lucru sau de scoala mai sigur, impiedicand utilizarea continutului neadecvat in imaginile de profil.

 

Functia de analiza si rapoarte Teams

Functia de analiza si rapoarte. Obtine informatii despre utilizarea aplicatiei Teams in organizatia ta.(Get insights into Teams app usage in your environment)

Functia de analiza si rapoarte a aplicatiei Teams va oferi administratorilor informatii despre utilizarea Teams permitandu-le sa evalueze riscurile si sa ia decizii informate.

Administratorii vor putea vedea cati utilizatori sau echipe de utilizatori folosesc aplicatia si cat de des. In plus, politicile si setarile aplicatiilor permit administratorilor sa gestioneze permisiunile, sa defineasca modul in care sunt afisate alte aplicatii in timpul folosirii aplicatiei Teams si sa controleze disponibilitatea aplicatiilor personalizate.

 

Politici de grup in Teams

Atribuie cu usurinta un set de politici unui grup mare de utilizatori (Easily assign a policy to a large group of users)

Microsoft Teams ofera un set robust de politici care da posibilitatea administratorilor sa adapteze si sa eficientizeze aplicatia in functie de situatie si de nevoile organizatiei. Atribuirea politicii pe un grup permite administratorilor sa simplifice procesul de atribuire a politicilor sau a pachetelor de politici unui grup mare de utilizatori. “CsBatchPolicyAssignmentOperation cmdlet” iti permite sa desemnezi un lot de utilizatori si o politica pe care doresti sa o implementezi utilizand o linie de comanda in PowerShell pentru a efectua actiunea. Un grup poate contine pana la 20.000 de utilizatori si administratorii pot specifica utilizatorii dupa ID-ul lor, numele principal de utilizator (UPN), adresa Protocolului de initiere a sesiunii sau adresa de e-mail. Afla mai multe despre atribuirea politicilor in Teams aici.

 

Noutati in controlul intalnirilor (New Meeting Control)

Setarea implicita a lobby-ului (default lobby setting).

Acum utilizatorii externi vor astepta in “lobby” inainte de a se alatura unei intalnirii, astfel organizatorul intalnirii se va asigura ca numai persoanele potrivite vor lua parte la intalnirea respectiva. Aceasta modificare de politica va avea efect numai asupra conturilor care nu au modificat politica de intalniri (default meetings policy).

setari implicite lobby Microsoft Teams

Setari lobby pentru participantii PSTN (Lobby settings for PSTN participants)

Orice utilizator care programeaza o intalnire Microsoft Teams va vedea acum o setare separata pentru a controla lobby-ul pentru participantii la conferintele audio (PSTN) din pagina Optiuni (Meeting Options) a unei anumite intalniri. In plus, ei vor vedea, de asemenea, o noua optiune pentru a controla sunetul care anunta cand un PSTN / dial-in participant se alatura sau paraseste intalnirea.

Setari lobby pentru participantii PSTN in Teams

 

Ce este nou: Chat & Collaboration

Aplicatia Yammer pentru Microsoft Teams este acum disponibila! (The Yammer app for Microsoft Teams is now available!)

Noua aplicatie Yammer pentru Microsoft Teams permite o experienta Yammer complet interactiva in hub-ul pentru lucrul in echipa, ajutandu-te sa ramai conectat la ceea ce se intampla in organizatia ta. Te poti conecta cu comunitatile (echipele) tale din Yammer direct in cadrul Microsoft Teams. Urmareste evenimente live (live events), distribuie anunturi, identifica conversatii si marcheaza cele mai bune raspunsuri la fel cum ai face in Yammer. Nu mai este nevoie sa treci de la o aplicatie la alta.

Pin Yammer in Teams

Pur si simplu adauga si fixeaza (pin) aplicatia Yammer pe calea de navigare si vei avea Yammer in Teams. Mai multe detalii aici

 

Ce este nou: Noi declansatoare si automatizari Power Automate in Teams (What’s New: Additional Power Automate triggers for Teams)

Simplifica sarcinile de rutina in Microsoft Teams cu doua noi declansatoare Power Automate. Declanseaza actiuni atunci cand un nou coechipier se alatura – fie ca este vorba de crearea unui mesaj de bun venit sau de partajarea materialelor de inscriere.

Utilizatorii pot construi fluxuri direct in Teams folosind aceste noi declansatoare (triggers), chiar daca acestea declanseaza actiuni in afara aplicatiei Teams.

 

Ce este nou: Teams pentru educatie (invatamant)

Intalniri online in Teams pentru invatarea la distanta (Teams meetings for remote learning)

In ciuda inchiderii scolilor, profesorii pot ramane conectati cu elevii lor si pot sustine in continuare orele de curs prin intalniri online cu Microsoft Teams. Iata cele mai recente indrumari privind modul de eficientizare a invatarii si mentinerea in siguranta a elevilor in cadrul conferintelor prin Microsoft Teams.

  • Afla care sunt cele mai noi functionalitati si care sunt cele mai utile pentru intalnirile cu elevii in cadrul acestui webinar
  • Configureaza o intalnire in Microsoft Teams pentru sala de clasa online direct din Canvas, Blackboard, Schoology si alte LMS-uri. Invata cum sa faci asta din acest ghid
  • Asigura-te ca elevii sunt in siguranta in cadrul sedintelor Teams urmand aceste recomandari

 

Evenimente live pentru licentele A1 (Live events for A1 faculty licenses)

De la inceputul lunii mai, capacitatile de gazduire a evenimentelor live (live events) Microsoft Teams vor fi disponibile si utilizatorilor din invatamant cu o licenta Microsoft Office 365 A1, fara costuri suplimentare. Asta inseamna ca utilizatorii cu licente Microsoft Office 365 A1, care sunt gratuite pentru institutiile de invatamant acreditate, pot gazdui si difuza evenimente live. La inceputul lunii mai, evenimentele live vor fi activate automat pentru utilizatorii cu licenta A1 si vor fi dezactivate automat la 1 iulie 2020.

 

Iata o prezentare generala tehnica si un ghid introductiv pentru a afla mai multe despre evenimentele live Microsoft Teams (Microsoft Teams live events) .

 

Cum obtii Microsoft Teams si cat costa?

Cea mai importanta caracteristica a Microsoft Teams este aceea ca poate deveni one stop shop, ceea ce inseamna ca poate integra celelalte aplicatii din suita Microsoft 365. Deci daca ai deja unul din planurile (abonamentele) Microsoft 365, deja ai Teams.

Daca esti persoana juridica iti oferim Microsoft Teams gratuit timp de 6 luni.

Pepas Cloud iti ofera, in parteneriat cu Microsoft, Office 365 Enterprise E1 Trial timp 6 luni. Daca esti interesat de Microsoft 365, iti oferim licenta gratuit timp de 3 luni la nivelul pachetului Microsoft 365 Business Standard

 

Institutiile de invatamant acreditate de Ministerul Educatiei, birourile de administrare ale acestora precum si bibliotecile si muzeele publice vor primi gratuit, pe o perioada nelimitata, licenta de Office 365 A1. Tot ce trebuie sa faca este sa ia legatura cu Pepas Cloud si sa isi exprime dorinta de a folosi Microsoft/Office 365.

 

Cat costa Microsoft Teams dupa perioada de gratuitate?

Ar fi pacat sa privesti Teams ca pe o aplicatie singulara, ai pierde din vedere perfecta integrare cu celelalte aplicatii Microsoft – cum ar fi serviciul de mail, pachetul Office, spatiul de stocare in cloud (OneDrive) sau platforma de intranet (SharePoint).

Un pachet care sa le includa pe toate acestea porneste de la 4.20 € + T.V.A. pe luna per utilizator, dupa perioada de gratuitate.

In functie de ce nevoi si particularitati are afacerea ta, dupa ce stam de vorba si ne spui mai multe despre modul de lucru in cadrul afacerii tale, te vom sfatui care din abonamentele Microsoft este cel mai potrivit pentru tine.

La Pepas Cloud ajutam din ce in ce mai multi clienti sa treaca de la Skype for Business “on premises” sau alte aplicatii de chat la Microsoft Teams (in cloud) si odata cu asta trebuie luate in calcul mai multe caracteristici ale retelei (de internet), ceea ce nu era necesar anterior. Nu iti face griji, nu trebuie sa te ocupi tu de asta, aceasta este expertiza noastra si te vom ajuta noi sa implementezi rapid si corect Microsoft Teams cat si alte aplicatii de comunicare si colaborare ce fac parte din Office 365 sau Microsoft 365.

Indiferent ce aplicatii de chat folosesti noi te putem ajuta cu migrarea la Microsoft Teams si sa folosesti corect si complet aplicatia pentru a beneficia de toate avantajele pe care le aduce in lucrul de la distanta.

Pentru mai multe detalii ne auzim la telefon 0756225522 sau ne poti scrie la contact@pepascloud.ro

Deschide chat
Ai nevoie de ajutor?
Pepas Cloud
Salut,

Cu ce te putem ajuta?
Logo-Pepas-200x100
Politica de confidentialitate

Politica de confidentialitate

Consideram asigurarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental al Pepas Cloud, prin urmare vom dedica toate resursele si eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”), precum si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei. Intrucat unul dintre principiile esentiale ale acestui cadrul legal il reprezinta transparenta, am pregatit acest document prin care dorim sa va informam despre modul in care colectam, utilizam, transferam si protejam datele dumneavoastra cu caracter personal atunci cand interactionati cu noi in legatura cu produsele si serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicatiile disponibile pe telefonul mobil.

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Ce categorii de date cu caracter personal prelucram

In general, colectam datele dumneavoastra cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel incat aveti controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. Cu titlul de exemplu, primim informatii de la dumneavoastra astfel:

Cand va creati un cont pe site-ul Pepas Cloud, ne transmiteti: adresa de e-mail, numele si prenumele;

In cadrul paginii dumneavoastra personale (Contul meu) din platforma Pepas Cloud aveti posibilitatea sa adaugati informatii suplimentare, precum: numar telefon mobil, adrese de livrare, adresa alternativa de e-mail, etc.;

Cand plasati o comanda, ne furnizati informatii precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plata, numar de telefon, datele cardului bancar etc.

Putem, de asemenea, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informatii cu privire la comportamentul dumneavoastra in timpul vizitarii site-ului nostru web, pentru a va personaliza experienta online si a va pune la dispozitie oferte adaptate profilului dumneavoastra. Va invitam sa aflati mai multe detalii in acest sens prin consultarea sectiunii privitoare la scopurile prelucrarii de mai jos.

Pe site-ul nostru web putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protectia datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 18 ani.

Care sunt scopurile si temeiurile prelucrarii

Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal in urmatoarele scopuri:

  1. Pentru prestarea serviciilor Pepas Cloud in beneficiul dumneavoastra.

Acest scop general poate include, dupa caz, urmatoarele:

  1. a) Crearea si administrarea contului in cadrul platformei Pepas Cloud;
  2. b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea si facturarea acestora;
  3. c) Solutionarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la produsele achizitionate;
  4. d) Returnarea produselor conform prevederilor legale;
  5. e) Rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;
  6. f) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de raspunsuri la intrebarile dumneavoastra cu privire la comenzile dumneavoastra sau la produsele Pepas Cloud.

Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre Pepas Cloud si dumneavoastra. De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.

  1. Pentru imbunatatirea serviciilor noastre

Ne dorim in permanenta sa va oferim cea mai buna experienta de cumparare online. Pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dumneavoastra de Cumparator, va putem invita sa completati chestionare de satisfactie aferente finalizarii unei comenzi sau putem desfasura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii si cercetari de piata.

Ne intemeiem aceste activitati pe interesul nostru legitim de a desfasura activitati comerciale, avand intotdeauna grija ca drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale sa nu fie afectate.

  1. Pentru marketing

Vrem sa va tinem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. In acest sens, va putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/alerte pe mobil sau web, etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produsele adaugate in sectiunea “Cosul meu” sau sectiunea  “Favorite” sau ati aratat interes sa le achizitionati, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, si putem afisa recomandari personalizate pe site-ul web.

In anumite situatii, ne putem baza activitatile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova si dezvolta activitatea comerciala. In orice situatie in care folosim informatii cu privire la dumneavoastra. pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs cererii dumneavoastra.

  1. Pentru apararea intereselor noastre legitime

Pot exista situatii in care vom folosi sau transmite informatii pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Acestea pot include:

– Masuri de protectie a site-ului web Pepas Cloud fata de atacuri cibernetice:

– Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;

– Masuri de gestionare a altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrari este interesul nostru legitim de a ne apara activitatea comerciala, fiind inteles ca ne asiguram ca toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru intre interesele noastre si drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale.

De asemenea, in anumite cazuri ne intemeiem prelucrarea pe dispozitii legale cum ar fi obligatia de a asigura paza bunurilor si valorilor prevazuta de legislatia aplicabila in aceasta materie.

Cat timp pastram datele dvs. cu caracter personal

Ca regula generala, vom stoca datele dumneavoastra cu caracter personal cat timp aveti un cont in platforma Pepas Cloud. Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii sau inchiderea contului si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii inclusiv ulterior inchiderii contului, in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.

Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal

Dupa caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. urmatoarelor categorii de destinatari:

– partenerilor Pepas Cloud;

– furnizorilor de servicii de curierat;

– furnizorilor de servicii de plata/bancare;

– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;

– furnizorilor de servicii de cercetare de piata;

– societatilor de asigurare;

– furnizorilor de servicii IT;

– altor societati cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a bunurilor si serviciilor noastre.

In cazul in care ne revine o obligatie legala sau daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autoritati publice.

Ne asiguram ca accesul la datele dumneavoastra de catre terte persoane juridice de drept privat se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, in baza unor contracte incheiate cu acestia.

In ce tari transferam datele dvs. cu caracter personal

In prezent, stocam si prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal pe teritoriul Romaniei.

Cu toate acestea, este posibil sa transferam anumite date ale dumneavoastra cu caracter personal unor entitati localizate in Uniunea Europeana sau in afara Uniunii, inclusiv in tari carora Comisia Europeana nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protectie a datelor cu caracter personal.

Vom lua intotdeauna masuri pentru a ne asigura ca orice transfer international de date cu caracter personal este gestionat cu atentie cu scopul de a va proteja drepturile si interesele. Transferurile catre furnizorii de servicii si alte parti terte vor fi intotdeauna protejate prin angajamente contractuale si, dupa caz, prin alte garantii, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeana sau schemele de certificare, precum Scutul de confidentialitate pentru protectia datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE catre Statele Unite ale Americii.

Cum protejam securitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal

Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dumneavoastra cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultima generatie si le stocam pe servere securizate, asigurand in acelasi timp redundanta datelor.

Pentru efectuarea platilor folosim serviciile procesatorului de plati Libra Bank. Orice informatii privitoare la plati sunt criptate, folosind tehnologii de criptare de ultima generatie.

In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dumneavoastra cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, in general, sau prin intermediul altor retele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vazute si utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

Ce drepturi aveti

Regulamentul general privind protectia datelor va recunoaste o serie drepturi in legatura cu datele dvs. cu caracter personal. Puteti solicita accesul la datele dvs., corectarea oricaror greseli din fisierele noastre si/sau va puteti opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, va puteti exercita dreptul de a va plange autoritatii de supraveghere competente sau de a va adresa justitiei. Dupa caz, puteti beneficia si de dreptul de a solicita stergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor dvs. si dreptul la portabilitatea datelor.

Mai multe informatii despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obtinute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.

Pentru a va putea exercita drepturile, ne puteti contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Va rugam sa retineti urmatoarele aspecte daca doriti sa va exercitati aceste drepturi:

Identitate. Luam in serios confidentialitatea tuturor inregistrarilor care contin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dumneavoastra cu privire la astfel de inregistrari folosind adresa de e-mail aferenta contului Pepas Cloud. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dumneavoastra.

Onorarii. Nu vom solicita o taxa pentru a va exercita vreun drept in ceea ce priveste datele dumneavoastra cu caracter personal, cu exceptia cazului in care solicitarea dumneavoastra de acces la informatii este nefondata, respectiv repetitiva sau excesiva, caz in care vom percepe o suma rezonabila in asemenea circumstante. Va vom informa despre orice onorarii aplicate inainte de a va solutiona cererea.

Durata de raspuns. Ne propunem sa raspundem la orice solicitari valide in termen de maximum 30 de zile lucratoare, cu exceptia cazului in care acest lucru este deosebit de complicat sau daca ati facut mai multe solicitari, caz in care urmeaza sa raspundem in termen de maximum 60 de zile. Va vom anunta daca vom avea nevoie de mai mult de 30 de zile. S-ar putea sa va intrebam daca puteti sa ne spuneti exact ce doriti sa primiti sau ce anume va ingrijoreaza. Acest lucru ne va ajuta sa actionam mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dumneavoastra.

Drepturile tertelor parti. Nu trebuie sa respectam o cerere in cazul in care ar afecta in mod negativ drepturile si libertatile altor persoane vizate.

Aveti urmatoarele drepturi:

  • sa confirmam daca va prelucram datele cu caracter personal;
  • sa va punem la dispozitie o copie a acestor date;
  • sa va oferim alte informatii despre datele dumneavoastra cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgam, daca le transferam in strainatate si cum le protejam, cat timp le pastram, ce drepturi aveti, cum puteti face o plangere, de unde am obtinut datele dumneavoastra, in masura in care informatiile nu v-au fost deja furnizate prin aceasta informare.
  • Ne puteti cere sa rectificam sau sa completam datele dumneavoastra cu caracter personal inexacte sau incomplete.Este posibil sa incercam sa verificam exactitatea datelor inainte de rectificarea acestora
  • Ne puteti cere sa va stergem datele cu caracter personal, dar numai in cazul in care:
    • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
    • v-ati retras consimtamantul (in cazul in care prelucrarea datelor se baza pe consimtamant); sau
    • dati curs unui drept legal de a va opune; sau
    • acestea au fost prelucrate ilegal; sau
    • ne revine o obligatie legala in acest sens.Nu avem obligatia de a ne conforma solicitarii dumneavoastra de stergere a datelor dumneavoastra cu caracter personal in cazul in care prelucrarea datelor cu caracter personal este necesara:
    • pentru respectarea unei obligatii legale; sau
    • pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
  • Ne puteti cere sa restrictionam prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai in cazul in care:
    • acuratetea lor este contestata (a se vedea sectiunea de rectificare), pentru a ne permite sa verificam acuratetea acestora; sau
    • prelucrarea este ilegala, dar nu doriti ca datele sa fie sterse; sau
    • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dumneavoastra aveti nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apara un drept in instanta; sau
    • v-ati exercitat dreptul de a va opune, iar verificarea daca drepturile noastre prevaleaza este in desfasurare.Putem continua sa folosim datele dvs. cu caracter personal in urma unei solicitari de restrictionare, in cazul in care:
    • avem consimtamantul dvs.; sau
    • pentru a constata, exercita sau asigura apararea unui drept in instanta; sau
    • pentru a proteja drepturile Pepas Cloud sau ale altei persoane fizice sau juridice.
  • Ne puteti cere sa va furnizam datele cu caracter personal intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, sau puteti solicita ca acesta sa fie „portat” direct catre un alt operator de date, dar in fiecare caz numai daca:
    • prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra sau pe incheierea sau executarea unui contract cu dumneavoastra; si
    • prelucrarea se face prin mijloace automate.
  • Puteti cere sa nu faceti obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, dar numai atunci cand decizia respectiva:
    • produce efecte juridice cu privire la dumneavoastra; sau
    • va afecteaza in alt mod similar si intr-o masura semnificativa.Acest drept nu se aplica in cazul in care decizia la care s-a ajuns in urma luarii automate a deciziilor:
    • ne este necesara pentru a incheia sau a derula un contract cu dumneavoastra;
    • este autorizata prin lege si exista garantii adecvate pentru drepturile si libertatile dvs.;
    • sau se bazeaza pe consimtamantul dvs. explicit.
  • Aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania, Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; E-mail: anspdcp@dataprotection.ro
  • Fara a va afecta dreptul dumneavoastra de a contacta in orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contactati in prealabil, si va promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problema pe cale amiabila.   
  • Reamintim faptul ca puteti ne contacta in orice moment la: +40 756 225 522 sau contact@pepascloud.ro.