Ce e nou la Microsoft Teams – Cele mai interesante si mai utile functionalitati ale suitei de aplicatii Microsoft Teams

MIcrosoft Teams - noi functionalitati

Intalniri online, chat si spatiu de stocare in cloud, toate intr-un singur loc, GRATUIT.

MICROSOFT TEAMS, accesat din browser este acum gratuit pentru apeluri video de pana la 24 de ore cu pana la 300 de participanti.

Microsoft Teams este cu adevarat gratuit?

Da! Versiunea gratuita de Teams include urmatoarele:

  • Mesaje nelimitate pe chat.
  • Conferinte online (audio sau video) atat 1 la 1 cat si pentru grupuri, cu durata de pana la 60 de minute per apel sau intalnire. Pentru o perioada de timp limitata inatlnirile online pot dura pana la 24 de ore si pot avea pana la 300 de participanti.
  • 10 GB de spatiu de stocare pentru fisierele de echipa (comune), plus 2 GB de persoana pentru spatiul de stocare personal.
  • Crearea de continut in timp real cu aplicatiile Office, cum ar fi Word, Excel, PowerPoint si OneNote. Daca aveti un cont Microsoft, pe langa Teams aveti deja access si la aplicatiile Office online (in browser).
  • Integrari cu peste 650 de aplicatii de business cum ar fi Adobe Sign, Evernote, Trello etc.
  • Capacitatea de a comunica si a colabora cu oricine din interiorul sau din afara organizatiei, in mod securizat, beneficiind de infrastructura Microsoft globala.

Ce caracteristici nu sunt incluse in versiunea gratuita?

  • Spatiu de stocare de 1 TB in OneDrive for Business per utilizator. Spatiul de stocare creste in functie de planul ales.
  • Aplicatiile Office varianta pentru Desktop.
  • Integrari suplimentare de aplicatii.
  • Controale IT complexe.
  • Securitate si conformitate de nivel de intreprindere.

Microsoft Teams face parte din fiecare pachet de aplicatii business Microsoft 365.

CE PUTETI FACE CU MICROSOFT TEAMS ?

Intalniri planificate / Scheduled meetings

Planificati-va intalnirile si invitati participantii in avans.

Partajarea ecranului / Screen sharing

Alegeti ce se afiseaza (ce doriti sa partajati) intr-un chat sau intr-o intalnire: desktopul, o anumita aplicatie, o prezentare sau un fisier.

Pana la 500.000 de utilizatori interni si externi

Comunicati si colaborati cu echipe mari si mici, inclusiv cu persoane din afara organizatiei dvs.

Partajarea fisierelor / File sharing

Stocati in siguranta, accesati si elaborati in comun fisiere cu Word, Excel si PowerPoint pentru web.

Tabla alba / Whiteboard

Desenati, schitati si scrieti pe o tabla digitala partajata in timpul intalnirilor.

Fundaluri particularizate / Custom backgrounds

Creati mediul virtual perfect: estompati fundalul, alegeti din imaginile disponibile sau incarcati imaginea dumneavoastra preferata pe care sa o folositi drept fundal.

Custom Layouts

Custom Layouts - Microsoft Teams

Una din cele mai spectaculoase dintre noile functionalitati ale aplicatiei Teams care va va permite sa apareti in coltul de jos (sau in alta parte a ecranului) avand in fundal fisierul pe care il prezentati : cum ar fi de exemplu o lucrare PowerPoint.

Modul Impreuna / Together mode

Together Mode - Microsoft Teams video conference

Cea mai notabila dintre noile adaugari este Modul Impreuna, care permite membrilor echipei sa apara intr-un singur mediu virtual impreuna, cum ar fi o sala de conferinte, o sala de clasa sau o cafenea.

Veti aparea intr-un cadru digital pe un fundal comun, ca si cum v-ati afla in aceeasi incapere cu toti ceilalti. Persoana care initiaza apelul va alege atat fundalul cat si ‘’locul’’ in care vor fi ‘’asezati’’ participantii la sedinta. Modul impreuna este disponibil cand sunt minim 5 persoane in sedinta.

Sali virtuale pentru pauza / Breakout rooms

Breakout Rooms- Microsoft Teams

Microsoft a adaugat, de asemenea, o functie de camera de pauza la Teams, permitand subgrupurilor de persoane care sunt in apel sa se intalneasca in mod privat.

Incepand din octombrie, salile de pauza vor permite organizatorilor de intalniri sa imparta participantii in grupuri mai mici pentru a facilita sesiunile de brainstorming sau discutiile in grupuri de lucru. Prezentatorii pot alege sa treaca prin salile de pauza, sa faca anunturi la toate salile de pauza si / sau sa inchida salile de pauza, ca apoi sa readuca pe toata lumea la intalnirea principala.

Walkie Talkie Android

Walkie Talkie este o experienta push-to-talk care permite comunicarea vocala instantanee si sigura prin cloud, transformand smartphone-urile si tabletele Android detinute de angajati sau companii intr-un walkie-talkie. Reduce numarul de dispozitive pe care trebuie sa le aiba un angajat, oferind in acelasi timp o comunicare clara, fara interferente radio, statice si fara limitari de distanta. Walkie Talkie Android este deja disponibil din aceasta luna. Walkie Talkie nu este preinstalat. Pentru a activa aceasta functie pentru utilizatorii din organizatia dumneavoastra, trebuie sa adaugati Walkie Talkie la politica de configurare a aplicatiei atribuita utilizatorilor din centrul de administrare Teams. Odata activat, Walkie Talkie va deveni disponibil in aplicatia Android in 48 de ore.

Inregistrarea conferintei sau a videoconferintei / Record a meeting or call

Orice intalnire online prin internediul aplicatiei Teams poate fi inregistrata. Continutul video si audio cat si tot ceea ce apare pe ecran se va salva automat in cloud si initiatorul intalnirii va primi o notificare pe email. In primul trimestru al anului 2021, inregistrarile intalnirilor prin Teams nu vor mai fi salvate in Microsoft Stream, ci in OneDrive sau SharePoint.

Recapitularea sedintelor / Meeting recap

Recapitularea intalnirilor ajuta echipele sa ramana pe traiectoria stabilita si sa continue sa lucreze la un proiect comun dupa o intalnire, atat pentru participanti, cat si pentru cei care nu au putut participa la intalnirea respectiva . Dupa incheierea unei intalniri in Microsoft Teams, va fi creata automat o recapitulare cu inregistrarea intalnirii, transcriere, chat, fisiere partajate si multe altele. Recapitularea poate fi accesata si din calendarul Outlook accesand evenimentul intalnirii. In viitor, inregistrarile intalnirilor vor fi stocate automat ca fisiere in Microsoft SharePoint, astfel incat sa poata fi partajate cu usurinta cu alte persoane.

Inregistrarea si raportarea seminariilor web

Pentru intalniri mai bine structurate, cum ar fi seminarii web pentru clienti, organizatorii de intalniri pot utiliza inregistrarea evenimentelor cu e-mailuri automate pentru a facilita gestionarea participarii. Dupa intalnire, vizualizati un tablou de bord de raportare detaliat care va va ajuta sa intelegeti implicarea participantilor. Se asteapta ca aceasta noua functie sa devina disponibila in urmatoarele 1-2 luni.

Mai mult de 650 de aplicatii si servicii integrate

Aduceti aplicatiile si serviciile pe care le apreciati in Microsoft Teams pentru a crea hubul organizatiei pentru lucru in echipa.

Disponibilitate pe piata

Conectati-va in Windows, Mac, iOS si Android. Disponibil in 53 de limbi si pe 181 de piete.

Securitate si conformitate

Prin sistemele si protocoalele folosite, Microsoft ajuta la cresterea nivelului de securitate din orice organizatie. Datele sunt criptate atat in stationare cat si in tranzit, astfel comunicarea si partajarea fisierelor sunt la un nivel ridicat de securitate.

 

Aplicatia Microsoft Teams este usor de utilizat dar este si foarte complexa, fiind atat de complexa cat are nevoie fiecare utilizator. Este usor de personalizat astfel incat sa se potriveasca nevoilor fiecaruia. Teams este o aplicatie de tip One Stop Shop, se poate integra cu toate celelalte aplicatii Microsoft dar si cu multe alte aplicatii sau programe. Pentru o discutie mai amanuntita despre cum sa folositi eficient Microsoft Teams (sau suita Microsoft 365 din care face parte Teams) ne puteti contacta completand formularul de mai jos.

 

1 Step 1
Am peste 18 ani, am citit si sunt de acord cu Termenii si conditiile Pepas Cloud
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
Deschide chat
Ai nevoie de ajutor?
Pepas Cloud
Salut,

Cu ce te putem ajuta?
Logo-Pepas-200x100
Politica de confidentialitate

Politica de confidentialitate

Consideram asigurarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental al Pepas Cloud, prin urmare vom dedica toate resursele si eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”), precum si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei. Intrucat unul dintre principiile esentiale ale acestui cadrul legal il reprezinta transparenta, am pregatit acest document prin care dorim sa va informam despre modul in care colectam, utilizam, transferam si protejam datele dumneavoastra cu caracter personal atunci cand interactionati cu noi in legatura cu produsele si serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicatiile disponibile pe telefonul mobil.

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Ce categorii de date cu caracter personal prelucram

In general, colectam datele dumneavoastra cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel incat aveti controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. Cu titlul de exemplu, primim informatii de la dumneavoastra astfel:

Cand va creati un cont pe site-ul Pepas Cloud, ne transmiteti: adresa de e-mail, numele si prenumele;

In cadrul paginii dumneavoastra personale (Contul meu) din platforma Pepas Cloud aveti posibilitatea sa adaugati informatii suplimentare, precum: numar telefon mobil, adrese de livrare, adresa alternativa de e-mail, etc.;

Cand plasati o comanda, ne furnizati informatii precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plata, numar de telefon, datele cardului bancar etc.

Putem, de asemenea, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informatii cu privire la comportamentul dumneavoastra in timpul vizitarii site-ului nostru web, pentru a va personaliza experienta online si a va pune la dispozitie oferte adaptate profilului dumneavoastra. Va invitam sa aflati mai multe detalii in acest sens prin consultarea sectiunii privitoare la scopurile prelucrarii de mai jos.

Pe site-ul nostru web putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protectia datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 18 ani.

Care sunt scopurile si temeiurile prelucrarii

Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal in urmatoarele scopuri:

  1. Pentru prestarea serviciilor Pepas Cloud in beneficiul dumneavoastra.

Acest scop general poate include, dupa caz, urmatoarele:

  1. a) Crearea si administrarea contului in cadrul platformei Pepas Cloud;
  2. b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea si facturarea acestora;
  3. c) Solutionarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la produsele achizitionate;
  4. d) Returnarea produselor conform prevederilor legale;
  5. e) Rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;
  6. f) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de raspunsuri la intrebarile dumneavoastra cu privire la comenzile dumneavoastra sau la produsele Pepas Cloud.

Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre Pepas Cloud si dumneavoastra. De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.

  1. Pentru imbunatatirea serviciilor noastre

Ne dorim in permanenta sa va oferim cea mai buna experienta de cumparare online. Pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dumneavoastra de Cumparator, va putem invita sa completati chestionare de satisfactie aferente finalizarii unei comenzi sau putem desfasura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii si cercetari de piata.

Ne intemeiem aceste activitati pe interesul nostru legitim de a desfasura activitati comerciale, avand intotdeauna grija ca drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale sa nu fie afectate.

  1. Pentru marketing

Vrem sa va tinem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. In acest sens, va putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/alerte pe mobil sau web, etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produsele adaugate in sectiunea “Cosul meu” sau sectiunea  “Favorite” sau ati aratat interes sa le achizitionati, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, si putem afisa recomandari personalizate pe site-ul web.

In anumite situatii, ne putem baza activitatile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova si dezvolta activitatea comerciala. In orice situatie in care folosim informatii cu privire la dumneavoastra. pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs cererii dumneavoastra.

  1. Pentru apararea intereselor noastre legitime

Pot exista situatii in care vom folosi sau transmite informatii pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Acestea pot include:

– Masuri de protectie a site-ului web Pepas Cloud fata de atacuri cibernetice:

– Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;

– Masuri de gestionare a altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrari este interesul nostru legitim de a ne apara activitatea comerciala, fiind inteles ca ne asiguram ca toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru intre interesele noastre si drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale.

De asemenea, in anumite cazuri ne intemeiem prelucrarea pe dispozitii legale cum ar fi obligatia de a asigura paza bunurilor si valorilor prevazuta de legislatia aplicabila in aceasta materie.

Cat timp pastram datele dvs. cu caracter personal

Ca regula generala, vom stoca datele dumneavoastra cu caracter personal cat timp aveti un cont in platforma Pepas Cloud. Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii sau inchiderea contului si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii inclusiv ulterior inchiderii contului, in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.

Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal

Dupa caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. urmatoarelor categorii de destinatari:

– partenerilor Pepas Cloud;

– furnizorilor de servicii de curierat;

– furnizorilor de servicii de plata/bancare;

– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;

– furnizorilor de servicii de cercetare de piata;

– societatilor de asigurare;

– furnizorilor de servicii IT;

– altor societati cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a bunurilor si serviciilor noastre.

In cazul in care ne revine o obligatie legala sau daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autoritati publice.

Ne asiguram ca accesul la datele dumneavoastra de catre terte persoane juridice de drept privat se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, in baza unor contracte incheiate cu acestia.

In ce tari transferam datele dvs. cu caracter personal

In prezent, stocam si prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal pe teritoriul Romaniei.

Cu toate acestea, este posibil sa transferam anumite date ale dumneavoastra cu caracter personal unor entitati localizate in Uniunea Europeana sau in afara Uniunii, inclusiv in tari carora Comisia Europeana nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protectie a datelor cu caracter personal.

Vom lua intotdeauna masuri pentru a ne asigura ca orice transfer international de date cu caracter personal este gestionat cu atentie cu scopul de a va proteja drepturile si interesele. Transferurile catre furnizorii de servicii si alte parti terte vor fi intotdeauna protejate prin angajamente contractuale si, dupa caz, prin alte garantii, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeana sau schemele de certificare, precum Scutul de confidentialitate pentru protectia datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE catre Statele Unite ale Americii.

Cum protejam securitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal

Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dumneavoastra cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultima generatie si le stocam pe servere securizate, asigurand in acelasi timp redundanta datelor.

Pentru efectuarea platilor folosim serviciile procesatorului de plati Libra Bank. Orice informatii privitoare la plati sunt criptate, folosind tehnologii de criptare de ultima generatie.

In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dumneavoastra cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, in general, sau prin intermediul altor retele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vazute si utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

Ce drepturi aveti

Regulamentul general privind protectia datelor va recunoaste o serie drepturi in legatura cu datele dvs. cu caracter personal. Puteti solicita accesul la datele dvs., corectarea oricaror greseli din fisierele noastre si/sau va puteti opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, va puteti exercita dreptul de a va plange autoritatii de supraveghere competente sau de a va adresa justitiei. Dupa caz, puteti beneficia si de dreptul de a solicita stergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor dvs. si dreptul la portabilitatea datelor.

Mai multe informatii despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obtinute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.

Pentru a va putea exercita drepturile, ne puteti contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Va rugam sa retineti urmatoarele aspecte daca doriti sa va exercitati aceste drepturi:

Identitate. Luam in serios confidentialitatea tuturor inregistrarilor care contin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dumneavoastra cu privire la astfel de inregistrari folosind adresa de e-mail aferenta contului Pepas Cloud. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dumneavoastra.

Onorarii. Nu vom solicita o taxa pentru a va exercita vreun drept in ceea ce priveste datele dumneavoastra cu caracter personal, cu exceptia cazului in care solicitarea dumneavoastra de acces la informatii este nefondata, respectiv repetitiva sau excesiva, caz in care vom percepe o suma rezonabila in asemenea circumstante. Va vom informa despre orice onorarii aplicate inainte de a va solutiona cererea.

Durata de raspuns. Ne propunem sa raspundem la orice solicitari valide in termen de maximum 30 de zile lucratoare, cu exceptia cazului in care acest lucru este deosebit de complicat sau daca ati facut mai multe solicitari, caz in care urmeaza sa raspundem in termen de maximum 60 de zile. Va vom anunta daca vom avea nevoie de mai mult de 30 de zile. S-ar putea sa va intrebam daca puteti sa ne spuneti exact ce doriti sa primiti sau ce anume va ingrijoreaza. Acest lucru ne va ajuta sa actionam mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dumneavoastra.

Drepturile tertelor parti. Nu trebuie sa respectam o cerere in cazul in care ar afecta in mod negativ drepturile si libertatile altor persoane vizate.

Aveti urmatoarele drepturi:

  • sa confirmam daca va prelucram datele cu caracter personal;
  • sa va punem la dispozitie o copie a acestor date;
  • sa va oferim alte informatii despre datele dumneavoastra cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgam, daca le transferam in strainatate si cum le protejam, cat timp le pastram, ce drepturi aveti, cum puteti face o plangere, de unde am obtinut datele dumneavoastra, in masura in care informatiile nu v-au fost deja furnizate prin aceasta informare.
  • Ne puteti cere sa rectificam sau sa completam datele dumneavoastra cu caracter personal inexacte sau incomplete.Este posibil sa incercam sa verificam exactitatea datelor inainte de rectificarea acestora
  • Ne puteti cere sa va stergem datele cu caracter personal, dar numai in cazul in care:
    • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
    • v-ati retras consimtamantul (in cazul in care prelucrarea datelor se baza pe consimtamant); sau
    • dati curs unui drept legal de a va opune; sau
    • acestea au fost prelucrate ilegal; sau
    • ne revine o obligatie legala in acest sens.Nu avem obligatia de a ne conforma solicitarii dumneavoastra de stergere a datelor dumneavoastra cu caracter personal in cazul in care prelucrarea datelor cu caracter personal este necesara:
    • pentru respectarea unei obligatii legale; sau
    • pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
  • Ne puteti cere sa restrictionam prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai in cazul in care:
    • acuratetea lor este contestata (a se vedea sectiunea de rectificare), pentru a ne permite sa verificam acuratetea acestora; sau
    • prelucrarea este ilegala, dar nu doriti ca datele sa fie sterse; sau
    • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dumneavoastra aveti nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apara un drept in instanta; sau
    • v-ati exercitat dreptul de a va opune, iar verificarea daca drepturile noastre prevaleaza este in desfasurare.Putem continua sa folosim datele dvs. cu caracter personal in urma unei solicitari de restrictionare, in cazul in care:
    • avem consimtamantul dvs.; sau
    • pentru a constata, exercita sau asigura apararea unui drept in instanta; sau
    • pentru a proteja drepturile Pepas Cloud sau ale altei persoane fizice sau juridice.
  • Ne puteti cere sa va furnizam datele cu caracter personal intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, sau puteti solicita ca acesta sa fie „portat” direct catre un alt operator de date, dar in fiecare caz numai daca:
    • prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra sau pe incheierea sau executarea unui contract cu dumneavoastra; si
    • prelucrarea se face prin mijloace automate.
  • Puteti cere sa nu faceti obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, dar numai atunci cand decizia respectiva:
    • produce efecte juridice cu privire la dumneavoastra; sau
    • va afecteaza in alt mod similar si intr-o masura semnificativa.Acest drept nu se aplica in cazul in care decizia la care s-a ajuns in urma luarii automate a deciziilor:
    • ne este necesara pentru a incheia sau a derula un contract cu dumneavoastra;
    • este autorizata prin lege si exista garantii adecvate pentru drepturile si libertatile dvs.;
    • sau se bazeaza pe consimtamantul dvs. explicit.
  • Aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania, Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; E-mail: anspdcp@dataprotection.ro
  • Fara a va afecta dreptul dumneavoastra de a contacta in orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contactati in prealabil, si va promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problema pe cale amiabila.   
  • Reamintim faptul ca puteti ne contacta in orice moment la: +40 756 225 522 sau contact@pepascloud.ro.